Maminka a dcera, erotická dovolená na Velkém Dářku

Zrovna dneska mi skončila týdenní dovolená. V naší práci se měnilo několik vstřikovacích lisů za novější stroje a majitel nám už s předstihem všem oznámil, že nám dá placenou pěti denní dovolenou, že už u něj pracujeme tolik let, a zasloužíme si to. A prý už jsme mu vydělali za těch dvacet let na tři baráky, splacenou celou firmu, výrobní halu, stroje, každoroční čtrnáctidenní tři dovolené na Maledivách, pět luxusních aut a že už neví co s penězi. A na kontě má přes padesát milionů korun, a spoustu peněz rozdělil dětem a manželce a ty to mají na termínovaném účtu a s prachy neví, co s nimi mají dělat. A taky chodí na EROTICKÝ CHAT za holkami, kde rozhazuje spoustu peněz a užívá si života plnými doušky. Prostě můj šéf je neskutečně štědrý mecenáš a takového šéfa přeji všem zaměstnancům, kteří makají rukama.

Všech patnáct lidí, co se střídáme na směnách, jsme skákali radostí do vzduchu. Protože jsme si mysleli, že si budeme muset vybrat dovolenou, kterou jsme si střádali a nechávali na srpen, kdy jsou největší horka a v práci by to bylo k nevydržení. Hned jsem si naordinoval desetidenní dovolenou od pátku do další neděle na mé chatě, která mi zůstala po rozvodu. Manželka si nechala byt tři plus jedna, já si koupil garsonku a svým dětem jsem přidal po milionu, aby si přidali k hypotéce, až budou kupovat své bydlení. Takže jsem měl čisté svědomí. A když chtěli přijet na chatu, měli jsme domluvené, že nejprve zavolají. Protože si tam občas vodím kamarádku, tak aby mě nepřekvapili, že se tam zrovna koupáme nazí v bazénku. Moje dcera Miroslava „dvacet let“ a můj dvaadvacetiletý syn Milan s tím nemají žádné problémy. Že i oni se tam koupají nahatí a jsou tak vychovaní.

nahé tělo

Musím říct, že mám na chatě tajnou skrytou kameru, připojenou na wifi, abych věděl, co se tam zrovna děje. To mám pro případ, kdyby tam řádili zloději, či nějací výrostci. No a když k tomu dojde, tak se i kouknu, jak tam paří moje dcera Miroslava, ona má spoustu kamarádek ze střední školy a v létě je radost pohledět na holky nahoře bez, jak tam blbnou v bazénu. Ale o tom napíši příběh, až někdy příště. Mě se totiž stal neuvěřitelný zážitek, který je až k neuvěření.

No, já se aspoň popíši. Jmenuji se Vlasta, mám hnědé oči i vlasy a mám čtyřicet jedna let. Pocházím ze Žďáru nad Sázavou, to je takové dvaceti tisícové městečko v kraji Vysočina. Kdyby se Vám zde někdy chtělo strávit letní dovolenou, určitě sem vyrazte. A doporučuji Vám zamluvit nějakou chatu, abyste si tu dovolenou suprově užili, protože být týden v hotele, to není ono. No a pokud už sem přijedete, stavte se na pěší zónu, dejte si tam pod slunečníkem něco dobrého na oběd, vedle je zmrzlina, projděte se k na náměstí ke kulaté fontáně, navštivte moc pěkný bazén, který je nedaleko náměstí. Pokud máte rádi výlety, zajeďte na Pilskou nádrž, tam je celkem dobré posezení u piva anebo si tam zahrajte minigolf.

A v okolí Žďáru nad Sázavou se vydejte po stopách Michala Olšiaka, který zde postavil mnoho úchvatných soch, ale na to už je potřeba nějaká ta mapa, protože jeho díla jsou rozeseté po celém kraji. Já vlastně ani všechny ty jeho sochy osobně neviděl, myslím, že jen tak polovinu, například: „Hamroň, lev, mamut, mamlas, kůň, rak, sova, hejkal, drak, býk, žába, želva a dalších desítky nádherných soch“. Ve Ždáře můžete navštívit muzeum nové generace, naučnou stezku okolo Zelené hory, Rozštípenou skálu, rozhlednu Rozsičku, v Novém městě na Moravě Novoměstské lázně, kde se můžete vykoupat a v zimě se zahřát v sauně. Pro milovníky skal: „Pasecká, Malinská, Lisovská skála, Děvět skal, Dráteničky, Čtyři palice, Milovské perničky, Rybenské perničky, Čertův stolek“. Kdo má rád vykoupat se v rybníku, můžete si užít opalovačku u obce Tři Studně – kde se nachází rybník Sykovec, či Medlovský rybník.

akt

Zalyžovat si můžete na Harusově kopci, v Jimramově, v Hlinsku, v Dalečíně, na Fajtovým kopci, na Svaté Anně, ve Věžné. Vyblnout se můžete v zámku Draxmoor, či v zábavním areálu Šikland westernovém městečku Šiklův mlýn. Rozhledny Fajtův kopec, Vojtěchova rozhledna, Karasín, na Zuberském kopci, rozhledna Terezka, Toulcova, Borůvka či Horní les. Skanzen na Veselém Kopci, naučná stezka Balinské údolí, ZOO v Jihlavě, muzeum Skuteč. A letní koupání v Jihlavě v aquaparku, koupaliště Polička, Palouky a v Přibyslavi. A v neposlední řadě v Nedvědicích nádherný hrad Pernštejn. Nebo jet na kole, kolečkových bruslích či koloběžce ze Žďáru po cyklostezce směr Polnička „Vagón“ a tam může strávit celý den blbnutím na mnoha atrakcích. No a kousek odtud je zmíněné Velké Dářko, kde mám v lese menší chatu a tam trávím každý rok letní dovolenou.

Zrovna byl pátek a já se chystal na moji desetidenní dovolenou, venku příjemných dvacet dva stupňů. Hned ráno jsem zajel do obchodu nakoupit jídlo, abych zaplnil ledničku k prasknutí a nemusel odjíždět celý týden z chaty a jen tak si tam něco kutit, nebo vyjet na kole a pokochat se přírodou. Kolem desáté jsem přijel na chatu a pomalu naplnil ledničku, hned na to jsem posekal trávu, ještě něco opravil a ve tři hodiny odpoledne jsem si skočil na jedno točené pivo do nedalekého občerstvení Na Hrázi. Když už jsem měl půlku vypitého piva, přiřítily se na kole dvě krásné holky a hned si dávaly párek v rohlíku a langoše. Seděl jsem ob jeden stůl naproti nim a několikrát jsme se na sebe podívaly a trochu se na sebe pousmály.

Pro sebe jsem si říkal „nó, pěkné samičky, určitě tu jenom projíždějí a už je nikdy neuvidím, škoda“. Té mladší mohlo být tak osmnáct let, blondýnka modré oči trojky prsa, modré tílko a šedé legíny nad kolena a jako by vypadla té starší z oka. Teď už vím, že to byla její maminka. A ta starší měla snad pětky kozy v bílém obepnutém tričku a byla v černých lesklých dlouhých elasťákách a vypadala, no prostě úžasně. Dopil jsem pivo a pomalu si to kráčel směr chata. Ještě jednou jsem se ohlédl na ty dvě sedící krásky, co pily bezovou limonádu, ony se také po mně ohlédly, docela mně ty jejich pohledy zahřály u srdce a hned se mi zlepšila nálada.

nahota

U chaty jsem si vytáhl lehátko, svlékl se do plavek, natřel olejem a na tři hodinky se šel opalovat. Den uběhl docela rychle a už abych šel spát. Ráno jsem se probudil do božského klidu, nikde nikdo, jen kukačka několikrát zakukala do tichého lesa, dokonce ani pan Hájek ob dvě chaty zde nebyl. A toho zde potkávám každou sobotu a neděli. Něco jsem popojedl a ten začínající krásný den byl stvořený na projížďku na kole. V deset jsem sedl na kolo a že si zajedu jen tak do obce Račín a dám si tam limču a pojedu zpět. Asi za hodinu jsem tam dojel pomalým tempem „já se totiž hodně často kochám přírodou a pořád se někde zastavuji“, sedl si venku ke stolu a najednou jsem dostal šílenou chuť na smažený sýr s hranolky a tatarkou. Znáte to, když musíš, tak musíš.

Asi za patnáct minut mi servírka přinesla ke stolu mé objednané jídlo a když jsem dal první sousto do pusy, z dálky vidím dvě povědomé ženské postavy, jak přijíždí na kolech směr hospůdka, kde jsem zrovna baštil smažáka. A víte, kdo to přijel? Ty dvě holky, které seděly přede mnou včera v restauraci na Velkém Dářku. Ony se začaly chichotat a já jim s úsměvem řekl „dobrý den, to máme na sebe štěstí“. Ta starší mě také odpověděla „dobrý den a dobrou chuť“ a rovnou se zeptala „nevadí, když si k Vám přisedneme?“ Já s plnou pusou jsem odpověděl „ba naopak, budu moc rád, když si ke mně sednou tak krásné ženské“. Mladší se začala červenat a ta starší odpověděla „děkujeme za milý kompliment, který potěšil“. Vzápětí přišla servírka a zeptala se jich co si dají. A jen limonádu a mladší si objednala palačinku s jahodami a šlehačkou. Za deset minut jsem do sebe v rychlosti natlačil smaženého lepeňáka a starší se mě začala ptát, zda to tu znám a kam by se dalo zajet na kole na nějaký pěkný výlet. Že jsou zde ještě na osm nocí, do příští neděle. Sdělil jsem jim, že tu mám chatu a dobře to tu znám.

Dal jsem jim pár typů, že mohou jet na kole do Vepřové, Polničky, Radostína, na rybník Řeka, do Krucemburku, Vojnova Městce, na Karlov, do Škrdlovic, na Cikháj, ale jsou tu kopce, tak ať se šetří. Asi tak půl hodiny jsme spolu pokecali a když už jsem chtěl odjet zpět do chaty, ta starší se mě zeptala, zda by mi nevadilo, kdyby si na mě vzala telefonní číslo, pro případ, že by se ztratily, nebo jí spadl řetěz na kole a začaly se tomu smát. S úsměvem jsme si vyměnily čísla. Starší se jmenovala Marta a její dcera byla Klára. Zamávali jsme si a ony jely směr Radostín, že až se budou vracet, natáhnou se někde u Velkého Dářka na deku a třeba se i vykoupou.

ženy

Ještě jsem je upozornil, ať nechodí do vysoké trávy, že jsou tu hodně klíšťata, ať se raději každý večer prohlídnou, aby na těle neměly přisátého nezvaného návštěvníka. Holky mi poděkovaly, zamávaly na cestu a každý jsme si to štrádovali na jinou stranu. Po návratu do chaty jsem si musel nalít panáka, abych se trochu zmátořil z těch pěkných ženských, s kterými jsem seděl před hospůdkou. Najednou bylo kolem dvacáté hodiny a přišla mi od Marty zpráva, že mají obě dvě velký problém a neví si s ním rady. Napsal jsem jim, co se přihodilo a Marta mi odepsala, že nedávaly pozor a asi v té vysoké trávě chytly klíště. A bojí se toho vůbec dotknout, zdali bych jim pomohl to z nich dostat. Odepsal jsem jim, že vezmu speciální kartu na klíšťata, pinzetu, olej, vatičku, desinfekci a za pár minut jsem tam. Marta mi řekla v které chatě jsou ubytované, bylo to za Novým rybníkem, takže 5 minut na kole od mé chaty. Jen jsem ještě odepsal, že za pár minut tam budu.

Natěšený, že uvidím ty dvě kočky, jsem sedl na kolo a za pár minut jsem byl před jejich zahradou. Tam už netrpělivě postávala Marta ve žlutých šatech, a začala hned povídat, že ona i dcera mají panickou hrůzu z klíšťat, tak mě prosí, abych to z nich co nejrychleji odendal. Marta mě pozvala do pronajaté chaty, oproti mé chatě, byla o hodně straší a taková nic moc. Ale proto jsem tam nepřijel. Mladší dcerka Klárka seděla v bílých šatech u kuchyňského stolu a měla slzy na krajíčku a vzlykala. Přišel jsem k ní a říkám, neboj, za ten život jsem už vytáhl nespočetně klíšťat, bude to dobré. Ale nejprve mě poprosila Marta, že i ona má na vnitřním stehně klíště. Ať začnu u ní. Sedla si, na starší pohovku a já jí říkám, tam kde to máte Marto přisáté? Ona si vyhrnula šaty nad stehna a zároveň dala nohy od sebe a ukázala mi místo, kde bylo přisáté klíště. Nebylo velké, ale bylo tam. Samozřejmě mi Marta ukázala kalhotky, měla je žluté, lesklé saténové a v rozkroku na pipině se jí udělala nádherná kundičková rýha, jak říkají Američani „cameltoe panties“. Opřela se lokty o sedačku a pozorovala mě, co s tím klíštětem budu zamýšlet.

poloha

Nasadil jsem si gynekologické rukavice, zakápl klíště a začal ho viklat. Samozřejmě jsem párkrát zajel očima přesně na místo, které půlilo její kalhotky. „Bože, co si asi Marta pomyslí? Že jí tam koukám jak úchyl na pipku. Hmmm ale prostě to tak je, chlap se rád podívá na ženský rozkrok“. Ještě párkrát jsem zaviklal pinzetou a klíště se uvolnilo a šel ho spláchnout do WC. Vydezinfikoval jsem místo po přisátí, pinzetu taky a rukavice vyhodil do igelitového pytlíku. Marta mě poděkovala, narovnala si šaty a šla si nalít rum s colou, že to musí zapít.

Zavolal jsem na mladou Klárku, ona seděla na židli, a že je jí to trapné. Chvilku jsem to z ní nemohl dostat, proč by to bylo trapné, když u doktora by se musela také odhalit a vytáhnout šaty nad stehna. Ona pak spustila, že tam má dvě klíšťata, jedno na stehně a druhé… a přestala mluvit. Zeptal jsem se jí, kde máš to druhé? Znovu se rozbrečela, a že no tam dole…. Koukli jsme si do očí a říkám jí „myslíš na pipince?“ Klárka jen vzlykla a odpověděla „Ano, tam dole na pravém okvětním lístku“. Řekl jsem jí, že to klíště na stehně jí mohu vytáhnout sám. A jestli se fakt stydí, tak pojedeme do Ždáru nad Sázavou na polikliniku a tam je určitě doktor a sestra, a oni jí to druhé klíště na pipince pomohou vytáhnou.

Ona začala znovu vzlykat, a že ne, že už to chce mít za sebou, a ne jet půl hodiny tam a čekat v čekárně a pak zase půl hodiny zpět. Že si tedy zavře oči jako to dělá u gynekologa a poprosila mě, ať to udělám já. Její mamka Marta náš rozhovor zaslechla, a pak nám řekla, že počká na verandě, a až to bude, tak na ni máme zavolat.

milování

Navlékl jsem si čisté gynekologické rukavice a začal ordinovat. První klíště šlo docela rychle, za dvě minuty jsem jej měl vytočené. Asi tam nebylo tak dlouho přisáté. No a pak si Klárka zavřela oči, opřela se zády, stáhla si bílé micro tanga kalhotky a já koukal na její hladce vyholenou lasturku. To klíště bylo o něco větší, vypadalo to, že tam je tak den určitě. Klárce jsem řekl „Klárko neboj, nebude to bolet“. Ona se trochu uklidnila a jen odpověděla „to bude asi ze včerejška, jak jsme se s mamkou opalovali nahaté z druhé strany na nuda pláži a já se byla dvakrát vyčůrat v borůvčí“.

Zastříkl jsem zapité klíště a začal jej vytahovat „viklat pinzetkou“, jenže ani po třech minutách mně to nešlo. Musel jsem Klárce říct, že jej zkusím vytáhnout postaru. Ona jen mlčky odpověděla „tak dobře“. Dotkl jsem se jejích stydkých pysků, chytil je levou rukou a jemně začal tlačit na klíště a točil na jednu stranu. Klárka během pár vteřin začala sténat, a já jí ještě více a pevněji sevřel pravý stydký pysk a kroutil klíštětem. Klárka zaúpěla a znovu zasténala a pak to přišlo, klíště povolilo, já jen vykřikl „hurá je venku na rukavici“ a co čert nechtěl, Klárka ze sebe vytryskla trochu mokré orgasmické tekutiny. Začala se mi hned omlouvat a zároveň mi děkovala. Ještě jsem jí řekl, ať nespěchá, že jí musím zastříknout dezinfekcí. Klíště jsem zamotal do toaletního papíru a šel jej spláchnout. Pak si přičupnul k roztaženému klínu Klárky a jemným střikem jí vydezinfikoval místečko na stydkém pysku. Otřel jí tam dole vatičkou a ona si rychle stáhla šaty na stehna.

žena nahá

Klárce jsem doporučil, ať se jde tam dole osprchovat a že to je všechno. Dala mi pusu na tvář, a ještě jednou mi poděkovala. Vyšel jsem ven z chaty a Martě jsem řekl, že už je to hotové. Začali jsme se spolu bavit a hned jí nabídl, že pokud budou chtít, nemusí se koupat v rašelinovém černém Velkém Dářku a být tam někde schované za borovicí, že mám u chaty bazén, ať kdykoli přijdou. Ona mně poděkovala a že se zeptá dcery, až se vrátí ze sprchy. Já se pomalu rozloučil a že už půjdu do své chaty. Marta se mě zeptala, kde mám přibližně chatu, že ji kdyžtak najdou podle mapy cz navigace.

Za pět minut jsem byl už ve svém příbytku, dal si sprchu, a ještě něco popojedl a hurá do postele. O půl jedenácté mi zapípal mobil na WhatsAppu a přišla mi zpráva od Marty: „Vlasto, moc ti děkujeme za pomoc. Dcera i já jsme v pořádku a zítra se určitě přijdeme vykoupat k tobě do bazénku, dopoledne ti napíši. Dobrou noc“. Také jsem jim popřál dobrou noc a vzrušením jsem z toho nemohl usnout. Zapnul jsem na telefonu mobilní data a pustil si FREE EROTIC WEBCAMS. Prostě si udělal u těch online modelek z live chatu dobře, abych nebyl zítra před holkami v bazénu s nabitou pistolí a taky nadržený, až je uvidím v plavkách. Kolem půlnoci jsem usnul jako nemluvně.

Ráno jsem si usmažil míchaná vajíčka s pažitkou, k tomu dva krajíce chleba s máslem. A jak jsem si tak vařil, přišla mi zpráva od holek, že přijdou odpoledne, protože je venku zatím zataženo a má se ve tři hodiny vyčasit. A mezitím zajedou autem na nákup do Žďáru a kouknou do města. Po obědě jsem v chatě trochu víc poklidil, počasí se umoudřilo a o půl třetí mi u chaty stály Marta s Klárkou, v ruce tašku s osuškami a že pro mě mají za tu včerejší práci flašku. Poděkoval jsem jim, a že si ji můžeme spolu nějaký večer otevřít. Holkám jsem ukázal chatu, Klárka na nic nečekala a stáhla si v mžiku zelené šaty, na sobě měla černé mikro bikiny, které zakrývaly jen třetinu poprsí, no a kalhotky snad ani nemusela mít. Protože ty byly fakt titěrné. Hupsla do bazénku. Jen zahulákala, jaký je to tu boží, že už nemusí do toho černého Dářka. Marta tam se mnou ještě chvilku kecala u stolu pod pergolou a pak jsem jí řekl, že se jdu také zchladit. Ona se v cupu letu svlékla z květinových šatů do bílých plavek a najednou jsme tam v bazénku seděli všichni tři. Musím říct, že Marta měla nádherná velká prsa a lezly jí všude ven z podprsenky. No úžasná milfka v plavkách, skoro podobná Zuzaně Belohorcové. Asi tak půl hodiny jsme prokecaly v bazénu a holkám jsem oznámil, že jsem dopoledne připravil naložené maso na gril, zda se budou chtít zdržet.

prsa

Mladá Klárka jen zajásala, že samozřejmě nikam ode mě nepůjdou a zůstanou do večera. U nich na chatě jí to moc nebaví. Marta jen dodala, že u mě to je tedy o hodně lepší. A že tedy rády přijmou pozvání na grilovačku. Vylezli jsme postupně z bazénku, holky se pak ještě za půl hodiny jednou zchladily v bazénu a já jsem otevřel každé holce vychlazené pivo. Marta i Klárka se na mě dlouze podívaly, a že už dlouho nepily žádné pivo. Řekl jsem jim, že je to pivo z Havlíčkova Brodu, a určitě jim bude chutnat. A opravdu, za půl hodiny holky vypily desítku a obě dvě se dožadovaly, že si dají klidně i druhé pivo. A je moc dobré a není moc hořké jako Plzeň.

Kolem sedmé jsem začal připravovat gril, holky mi pomohly nakrájet zeleninu a přinést věci z kuchyně a začali jsme grilovat. Když už to po deseti minutách začalo všude náramně vonět, navrhl jsem holkám, že bychom mohli otevřít ten tvrdý alkohol, co přinesly. Klárka zajásala, a že si dá moc ráda. Donesl jsem vychlazenou malinovku a nalil do trojky dvě a půl deci malinovky a zbytek alkohol. Obě dvě na mě nechápavě koukaly, že to v životě takto s malinovkou nepily, ale když ochutnaly chlazenou malinovku s pánákem, jen se oblízly a dodaly „tak to je fantastické pití“. Za pět minut jsem už vyndával první várku kuřecího masa z grilu. Bože, holky se oblizovaly, až za ušima. Já měl radost, že jim chutná a Klárka i Marta mě poprosily, ať jim naliji znovu tu skvělou kombinaci osvěžujícího nápoje. Ještě jsem tam přidal každé kostku ledu a za dvě hodiny jsme měli dojedené maso a pomalu vypitou flašku. Všem nám to začalo kecat a vymýšleli jsme u toho popíjení různé hry. Ani nevím, kdo to vymyslel, ale že bychom si mohli dát ještě večerní koupání.

Bylo něco kolem deváté, pomalu se stmívalo a Klárka na nic nečekala, stáhla ze sebe šaty, podprsenku i kalhotky a hupsla do bazénku. Začala tam cákat vodou a pak na nás zavolala „tak pojďte za mnou, voda je vyhřátá jako kafe!“ Marta se svlékla ještě rychleji než její dcera a jen jsem viděl její zadek a hups do bazénku. Pak přišla řada na mě, musím říct, že jsem se trochu před nimi styděl. Za prvé jsem si ho nevyholil „ale co, řekl jsem si“, půjdu za nimi taky na ostro, když ony šly nahaté, tak já taky. Svlékl jsem si kraťasy a s nevyholeným polostopořeným bimbasem jsem k nim hupsnul. Holky se začaly chichotat, jak nějaké puberťačky a najednou jsem je měl hned vedle sebe, každou z jedné strany.

erotika

Obě mě začaly hladit na stehnech a mladší Klárka mi chytla pod vodou péro a začala mně ho honit. Marta mi vrazila celý jazyk do krku a já byl z nich totálně odvařený. Asi pět minut mě Klárka masturbovala penis, Marta mi mačkala napěchované koule a pak Klárka řekla „mamko, můžu jít první?“ Marta na ni mrknula a odpověděla jí „samozřejmě můžeš“. Klárka na mě naskočila a začala se na mě projíždět jak smyslů zbavená. Bože to byla taková slast, vidět její houpající se mladé studentské kozičky, které mi narážely bradavkami do pusy. Já jí je začal vášnivě ocumlávat. Klárka z toho začala sténat a vrnět blahem, byla k nezadržení. Asi po sedmi minutách se Marta zeptala Klárky, zda se už můžou vystřídat, že by si na mě také ráda zajezdila. Ona na ni jen smutně koukla a odpověděla mamce „dobře, tak pojď“. Klárka ze mě slezla a nastoupila Marta. Ta už tedy dělala v bazénu větší vlny, její gigantické kozy se jí houpaly nahoru a dolů. Chytil jsem ji za prdel a začala na mně skákat jak v nějakém porno filmu. Neskutečně u toho hekala, že to určitě někdo musel slyšet z vedlejších chatařů.

Po půl hodině mě holky poprosily, ať je vykropím zezadu. Opřely se o bazén, vyšpulily na mě své vyholené lesklé lastury a já je střídavě projížděl. Za pár minut to na mě přišlo. Všechnu tu semennou dávku jsem nacákal do Marty a ta blahem zakřičela „ještě, ještě, ještě, přirážej, šoustej, pořádně mě napusti“. Po minutě jsem z ní vyjel a její dcera jí tu bílou lepkavou odměnu začala vylizovat z tekoucí mušle. Teklo to zní proudem. Koukal jsem na ně, jak se mi tam bisexuálně lesbí a hlavou se mi honilo tisíc myšlenek, zda to celé není jen sen.

žena v prádle

Za pár minut se holky uklidnily, vylezli jsme všichni z bazénu a hurá do chaty se osprchovat. Kolem půl dvanácté jsem šel holky doprovodit k jejím domku. V levé ruce jsem si vedl jízdní kolo, abych pak nemusel zpět pešky. U chaty mi obě dvě daly pusu na cestu zpět. Zamávali jsme si a za pár minut jsem přijel do chaty. Sedl jsem si do křesla pod pergolou, zavřel oči a normálně jsem v tom křesle vysílením usnul. Ráno jsem se probudil trochu prokřehlý, ale hned po snídani mi přišla od Marty zpráva, která mi ještě více zlepšila náladu „dnes si to zopakujeme a Klárka tě předem prosí, zda bys ji večer nevystříkal, tak jako mě“. Odepsal jsem jim, že máme na sebe ještě šest-sedm dní, takže si to můžeme zopakovat ještě několikrát.

Když dopisuji tento článek, je to pár dní, co holky odjely zpět do jejich města. Prý za čtrnáct dní odlétají na dovolenou na Tenerife na Kanárské ostrovy a že mi pošlou pohlednici. Uvidím, zda ještě někdy přijedou na Vysočinu. Telefon na sebe máme, tak se nechám překvapit. Zrovna popíjím jedno orosené, vychlazené a vzpomínám na nejkrásnější dny na Velkém Dářku.

Ještě se Vás na závěr zeptám, líbí se Vám moje erotické příběhy?

A už jste někdy navštívili porno MILF AND TEEN SEX WEBCAMS webstránky?

Na shledanou, čtenáři mých erotických povídek. Rsk.