Marketing je výraz, který je na této planetě znám již od doby průmyslové revoluce v devatenáctém století. Souvisí s rozvojem výroby různého druhu zboží, které je postupně dodáváno na trh a je nabízeno zákazníkům k prodeji. Současně se zbožím lze nabídnout i užitečné služby a tak bychom mohli marketing zjednodušeně definovat jako podporu vztahů mezi zákazníkem a výrobou, prodejem a nabídkou služeb. Podoba marketingu se ale v čase mění a v současné době do hry vstupuje Internet. Tento obří informační kanál využívají miliardy lidí, dochází tu k obrovskému počtu různých akcí a právě tato forma marketingu je jedním z opěrných pilířů marketingové agentury z Brna.

Weby a e-shopy. Mít vlastní webové stránky a e-shop je pro mnoho podnikatelských subjektů naprosto klíčové, aby mohli rozjet svou podnikatelskou strategii. S tvorbou webových stránek a internetového obchodu mohou vypomáhat profesionálové.
Online marketing. Profesionálové z marketingové agentury řeší i komunikaci mezi webovým portálem a internetovými vyhledávači, aby při vyhledávání zboží a služeb na internetu byl patřičný web zařazován co nejvíce do popředí. Součástí této strategie jsou i PPC kampaně a sociální sítě.

Grafické studio. K marketingu také patří prezentace ve formě firemního loga a tištěných papírových propagačních materiálů (prospektů, letáků, katalogů atd.)
Fotografie a video. Do propagace služeb a zboží zařazujeme i reklamní spoty. A při prodeji zboží se e-shopy neobejdou bez produktových fotografií, přičemž velmi záleží na jejich kvalitě.
Reklamní předměty. I tato forma propagace může mít velkou váhu. Může to být reklamní textil, kupříkladu trička, mikiny, kšiltovky, batohy, deštníky, osušky a ručníky. Mohou to být sklenice a hrnky s potiskem, pískované sklenice, kancelářské potřeby, hračky, sportovní potřeby atd.